DOSTAVA SVEŽEGA SADJA, ZELENJAVE IN DOMAČIH IZDELKOV NA VAŠ DOM ALI DELOVNO MESTO TER V PISARNE.  Preberi več

 
 
 

Košarica

 

Št. produktov: (0)

0,00 €

Košarica je prazna.

 
 

Pogosta vprašanja

 
1. Kako naročim?
Natisni

V spletni trgovini izberete željene artikle in dodate željeno količino v kvadratek ob artiklu. Kliknete gumb naroči, kjer se vam odpre meni z naročenim artiklom. Tukaj preverite, če je bilo naročilo pravilno oddano. Kliknete nadaljuj z nakupom in izberete naslednji artikel. Ko želite zaključiti z nakupom, vnesete podatke za dostavo in zaključite nakup s klikom na gumb naroči.

 
2. Katere podatke moram vnesti v nakupni obrazec?
Natisni

V obrazec je potrebno vnesti naslov za dostavo in ime naročnika, da je jasno, kam naj dostavimo. Telefonsko številko potrebujemo za primer dodatnih informacij v zvezi z dostavo. Vaše podatke bomo uporabljali izključno za poslovanje našega podjetja z vami in jih ne bomo posredovali nobeni tretji osebi.

 
3. Ali se moram za uporabo spletne trgovine registrirati?
Natisni

Ne, za nakupe v spletni trgovini spoljanamizo.si ni potrebna registracija.

 
4. Ali lahko naročilo preusmerim na drug naslov?
Natisni

V postopku naročila v obrazec odkljukate Želim dostavo na drug naslov in dopišete naslov za dostavo.

 
5. Ali lahko naročeno pošljem kot darilo?
Natisni

Seveda! Naročilo lahko pošljete kot darilo, tako da v nakupnem postopku pri vpisovanju vaših podatkov odkljukate Želim dostavo na drug naslov in vpišete naslov za dostavo. Na vašo željo dodamo tudi voščilnico z vašim posvetilom.

 
6. Kaj naj storim, če naročila nisem prejel?
Natisni

V primeru, da na dogovorjen čas niste prejeli naročila, pokličite na tel. številko 040 611 936 in bomo zagato takoj rešili.

 
7. Kako plačam svoje naročilo?
Natisni

Naročilo lahko plačate na enega od 2 načinov:

  • Po predračunu ali po povzetju preko TRR na TRR račun:
    SI56 6100 0000 5454 560, Delavska hranilnica, BIC: HDELSI22
    Sklic: SI00 (prepišete številka računa)

  • Ob prevzemu z gotovino
 
8. Ali lahko dobim račun na podjetje?
Natisni

Da. Ob naročilu v kontaktne podatke vpišete podatke podjetja, na katerega želite, da vam izstavimo račun.

 
9. Kam dostavljate naročila?
Natisni

Urnik dostav si lahko pogledate na naslednji povezavi

spoljanamizo.si/dostava/

Urnik dostav je objavljen v zavihku dostava, ki ga najdete na prvi strani v zgornjem meniju.

 
10. Kakšni so stroški dostave?
Natisni

Dostava je brezplačna za nakupe nad 30€, za manjše nakupe je strošek dostave 2,50€. Prevzem je možen tudi na dan obratovanja na tržnici, kjer je prevzem brezplačen, ne glede na višino nakupa. Pri naročilu v spletni trgovini in prevzemu naročila na tržnici ne plačate stroškov dostave. V kolikor je oglaševana dostava brezplačna ob naročilu, kjer je znesek naročila manjši od 30€, veljajo pogoji v oglasu.

 
11. Kdo krije stroške za vračilo poškodovanih/neustreznih izdelkov?
Natisni

Ker nudimo 100% garancijo na zadovoljstvo, v nobenem primeru ne kompliciramo. Če z naročilom ali katerim od artiklov niste 100% zadovoljni, ga zemnjamo ali vrnemo denar takoj brez vprašanj v gotovini ne glede na vrsto plačila. Kontaktirate nas lahko na telefonsko številko 040 611 936 ali na e poštni naslov zvrtanamizo©gmail.com.

 
12. Od kod izvira vaše sadje in zelenjava?
Natisni

Ob vsakem artiklu je označeno poreklo. Poleg slovenskega sadja in zelenjave je tudi podatek, s katere kmetije izvira. V razdelku Dobavitelji lahko najdete podrobnejše informacije o samem pridelovalcu. Trudimo se, da ponudimo različne opcije določenega artikla.

 
13. Kakšna je kakovost vaše ponudbe?
Natisni

Pridelki, ki jih imamo v ponudbi, so sveži in »tisti boljši«. Gre za presežek pri pridelkih, ki jih ponujajo naši pridelovalci. Poleg tega je način dobave in dostave prilagojen temu, da do vas pridejo najhitreje in najbolj sveže.

 
14. Ali obstaja tudi fizična trgovina?
Natisni

Najdete nas lahko na tržnici v Logatcu, v Idriji in v Železnikih.

 
15. Imam dodatna vprašanja, kaj naj naredim?
Natisni

Za dodatne informacije se lahko obrnete na go. Nušo na telefonsko številko 040 611 936 ali na g. Boštjana na tel. številko 040 611 934 ali na e pošto info@spoljanamizo.si.

 
16. Kaj pomeni ekološko pridelano?
Natisni

Najbolj poenostavljeno to pomeni, da gre za živila, ki so pridobljena na ta način, da se pri pridelavi ne uporablja umetnih gnojil, klasičnih škropiv in gensko spremenjenih organizmov. Živila ekološkega izvora morajo biti posebej označena z logotipom, ki predstavlja brezov list.

Vse države, ki so članice EU skupnosti, uporabljajo enako zakonodajo in države, ki niso članice EU, morajo poslovati v skladu s to zakonodajo, da lahko prodajajo svoje izdelke na trgu EU. To pomeni, da je sadje in zelenjava, pridelana na ekološki način v katerikoli države, ki je označena  z logotipom brezovega lista, ravno toliko ekološka, kot sadje in zelenjava, pridelana tukaj. Razlika se čuti samo v nekoliko različnem okusu, ne nujno slabšem, ampak mnogokrat celo boljšem, kar je posledica sestave tal in lege, kjer je pridelek rastel in zorel. 

Več o zakonodaji pa si preberite tukaj:

http://www.mkgp.gov.si/si/delovna_podrocja/kmetijstvo/ekolosko_kmetovanje/

V članku si lahko preberete intervju z vrhunsko strokovnjakinjo za ekološko pridelavo, go. dr. Martino Bavec.

https://deloindom.delo.si/ekolosko-ne-pomeni-neskropljeno

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.