DOSTAVA SVEŽEGA SADJA, ZELENJAVE IN DOMAČIH IZDELKOV NA VAŠ DOM ALI DELOVNO MESTO TER V PISARNE.  Preberi več

 
 
 

Košarica

 

Št. produktov: (0)

0,00 €

Košarica je prazna.

 
 

FITNES SOLATA

VSE NA ENEM MESTU!
FITNES SOLATA

Zadnja leta ljudje vedno bolj posegamo po zdravem načinu življenja. Vedno bolj priljubljene so telesne aktivnosti in zdrava prehrana. Pri tem je pomembno, da v telo vnesemo zadostne količine, za naše telo pomembnih, snovi. Fitnes solata je popolna za vse, ki so aktivni in želijo svojemu telesu dati najboljše. Solata je zasnovana tako, da telo oskrbi z vsemi potrebnimi snovmi, ki omogočajo telesu normalno in zdravo delovanje.

Več »

Košarica FITNES SOLATA vsebuje:

kristalka, 1kos

češnjev paradižnik, 500 g

avokado, 1kos

česen, 1kos

limona, 1 kos

lanena semena, 250g

jajca (paket 10 jajc)

 

Cena: 21,90 €

Stanje zaloge: na voljo

 
 
 

Zelena solata je bogat vir vlaknin in magnezija. Vlaknine poskrbijo za zdravo prebavo in pravilno delovanje črevesja, magnezij pa krepi in obnavlja mišična in živčna tkiva.
Paradižnik vsebuje veliko vitamin K in kalcija, ki krepita kosti. Preprečuje tudi razna vnetja in okužbe. Je tudi bogat vir antioksidantov, ki preprečujejo poškodbe naših celic.
Avokado velja za enega izmed najbolj zdravih sadežev na svetu. Vsebuje široko paleto vitaminov in mineralov, vlaknine in tudi beljakovine. Vsebuje tudi karotenoide, ki skrbijo za zdrave oči.
Limona ni le bogat vir vitaminov in mineralov ampak je izjemno učinkovita tudi pri razkisanju telesa. Uporabimo jo kot nadomestek kisa v solati in tako poskrbimo za željeno kislost solate, hkrati pa razkisamo naše telo.
Lanena semena so najbogatejši rastlinski vir omega-3 maščobnih kislin, ki so za naše telo izjemno pomembne. Blagodejno vplivajo na našo prebavo in nam dajo potrebno energijo in vitalnost.
Jajca so biološko polnovredna hrana z veliko prehransko vrednostjo. Naše telo nahranijo s potrebnimi beljakovinami in maščobami, hkrati pa je rumenjak bogat vir karotenoidov, ki poskrbijo za zdravo telo.

Za tiste, ki ste bolj mesojedi, lahko k solati dodate tudi pečenega purana ali piščanca in zagotovite dodaten vir proteinov. 

Sadje in zelenjava našemu telesu doprineseta največ, če ju uživamo sveža. 

 

Priporočamo vam tudi

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.