DOSTAVA SVEŽEGA SADJA, ZELENJAVE IN DOMAČIH IZDELKOV NA VAŠ DOM ALI DELOVNO MESTO TER V PISARNE.  Preberi več

 
 
 

Košarica

 

Št. produktov: (0)

0,00 €

Košarica je prazna.

 
 

bio DOMAČA JAJCA, paket 10 kosov (bioDomJajc10kos)

ekološka
bio DOMAČA JAJCA, paket 10 kosov
kmetija Paldauf

Pridelovalec: kmetija Paldauf

Jajca so znana kot eno najhranljivejših živil na svetu. Kar dokazuje dejstvo, da je jajce vir življenja, ki omogoča razvoj celice v čisto pravega piščančka v zelo majhnem volumnu.

Jajca so bogat vir hranil, saj vsebujejo vse esencialne aminokisline v ugodnem razmerju, številne vitamine in minerale. Jajca so tudi bogat vir holina, ki v telesu skrbi za normalno delovanje celic in se pretežno nahaja v rumenjaku.

Uživanje jajc podaljšuje občutek sitosti in pomaga nadzorovati lakoto. Ob uživanju jajc za zajtrk, se dlje časa ohrani stabilen krvni sladkor in čez dan ni dodatnega hrepenenja po sladki hrani. Jajca dajo občutek sitosti, zato se lahko zaužije manj hrane in lažje ohranja zdravo telesno težo.

Hkrati so jajca poceni in zato lahko dostopna. Jajca naj bodo tako del dobro uravnotežene prehrane.

Več »
 

Cena: 3,90 €/paket

Stanje zaloge: na voljo (dobava: takoj)

 
 
 

Jajčni rumenjaki skrbijo za zdrav vid z luteinom, tipom keratenoidov, ki pomagajo preprečiti starostno degeneracijo rumene pege. Lutein najdemo tudi v zeleni listnati zelenjavi, a raziskave so pokazale, da se lutein iz jajc bolje absorbira v telesu. Vsebujejo tudi antioksidant zeaksantin, ki varuje oči pred škodljivim UV-sevanjem. Vitamin D v rumenjaku je ključnega pomena za absorbcijo kalcija in ohranjanje zdravih kosti, zato je pomembno, da ga poleg sončenja zaužijemo dovolj s hrano. Z rednim uživanjem jajc lahko telesu zagotovite zadosten vnos železa, če se spopadate s slabokrvnostjo zaradi pomanjkanja železa in simptomi, kot so glavoboli, utrujenost in razdraženost.

Jajce sestavlja kar okoli 76% vode, kar pomeni, da jajce nima zelo visoke energijske vrednosti. Jajčni beljak je v veliki meri vodna raztopina beljakovin, ogljikovih hidratov in mineralov, medtem ko ima jajčni rumenjak skoraj 50% suhe snovi, ki jo sestavljajo predvsem maščobe (65%) in beljakovine (33%). Jajce vsebuje esencialne aminokisline, vezane v beljakovine z visoko biološko vrednostjo, ki jih lahko naše telo enostavno uporabi. Jajce vsebuje tudi minerale, med katerimi prevladujejo fosfor, cink, kalcij in železo ter številne vitamine, predvsem vitamina D in A, ter različne vitamine B kompleksa.

Pojavlja se pogosta skrb, da vsebnost holesterola v jajcih škoduje zamaščevanju telesa. Študije nikoli niso odkrile povezave med normalnim uživanjem jajc in koronarnimi boleznimi arterij. A pri tem je potrebno vedeti, da gre v resnici za strukturno molekulo, ki je pomemben del celične membrane – vsake celice v našem telesu. Holesterol je odgovoren za proizvodnjo testosterona, estrogena in kortizola in je zato zelo pomemben za normalno delovanje telesa. Holesterol pa ne pridobivamo le iz hrane, saj ga telo samo proizvaja v jetrih. Če uživamo hrano, ki je bogata s holesterolom, ga naša jetra preprosto proizvedejo manj kot prej, zato se skupna količina holesterola v telesu v resnici skorajda ne spremeni, odvisno od prehrane.

Maščobe se v jajcu nahajajo v rumenjaku in predstavljajo polovico energijske vrednosti celotnega jajca. Maščobna sestava jajc se sicer razlikuje glede na način vzreje kokoši nesnic, saj imajo jajca kokoši s proste reje višje vsebnosti omega-3 maščobnih kislin, v primerjavi s hlevsko in baterijsko rejo in na splošno nekoliko spremenjeno maščobno-kislinsko sestavo.

Jajca so ljudje uživali že pred več tisoč leti, ko so nabirali jajca iz gnezd divjih ptic. Ko so okoli 600 let pr. n. št. perutnino prvič udomačili, je oskrba z jajci postala enostavnejša. Takrat so jajca postala pomembna sestavina pri pripravi najrazličnejših jedi, tako v domači kuhinji kot tudi v industriji, saj jih odlikujejo številne zaželene tehnološke lastnosti. Najbolj pogosto so danes v uporabi kokošja jajca.

Več kot polovica prebivalcev v Sloveniji jajca običajno uživa enkrat tedensko ali redkeje, petina jih uživa večkrat na teden, desetina prebivalstva pa jajc ne uživa.

Shranjevanje jajc v originalni embalaži prepreči izgubo mase zaradi izhlapevanja vode in plinov, prepreči pa tudi, da bi se jajca navzela tujih vonjev in navzkrižno onesnažila druga živila z mikroorganizmi.

Pri shranjevanju jajc se priporoča izogibanje temperaturnim spremembam, ki povzročajo nabiranje vlage na lupini in s tem lažji vdor škodljivih mikroorganizmov v notranjost jajca.
Doma jajca shranjujemo v hladilniku, na temperaturi in do roka uporabe, kot je označeno na označbi. Vsak dan shranjevanja vpliva na zmanjšanje kakovosti in varnosti jajc, zato se priporoča čim hitrejša poraba in sprotni nakupi svežih jajc.

Jajca se v embalaži hrani v pravilnem položaju z ožjim delom navzdol. Hranimo jih ločeno od ostalih živil.

Tople jedi iz jajc se priporočljivo shranjuje pri temperaturi nad 63°C, hladne jedi v hladilniku pri temperaturi pod 4°C. Jajca in jedi iz jajc so hitro pokvarljiva živila, zato jih porabimo čim prej po pripravi.

Povpraševanje

Kontaktirajte nas preko spletnega obrazca in v najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili.

Polja označena z * so obvezna!

    1. Boštjan Lakner s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.
 

Sorodni produkti

 
PrviPrejšnji12ZadnjiVsi

Priporočamo vam tudi

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.